Nov 19, 2010

Maattaufiq wannajah! ^_^

Thanks to Mr. Adobe photoshop for this edited.

Bismillahi Ar-Rahman Ar-Rahim.

Assalamu'alaikum buat sahabat-sahabat yg sudah kembali ke kampus Universiti Malaya. Sudah habis study ke semua?? hehe. Kompem antum semua da habis study kan? ngeh3.. Ana? Ana, tak tahulah. Sejujurnya, ana tak minat nak study kat rumah tapi baca buku lain minatlah...huhu pelikkan? tapi nak watcamne, memang dah tak minat, hmm.. malas pun ada gak.hehe Ana sendiri pelik, baca buku lain rajin pulak. isk3.. takyahlah cakap..hohO..

Yang pasti, ana disini nak mengucapkan selamat menduduki Final exam for this semester. Buat betul-betul ya, perbanyakkan amalan sunat.. berdoa banyak-banyak kt Allah.. InsyaAllah, Allah akan tolong. Ha lagi satu, jangan lupa baca Quran tiap-tiap hari even, kita banyak lagi yang tak baca, tapi baca Quran juga jangan dilupakan, sehelai pun kira oklah deh...kui3.

Oklah..Ana minta Maaf jika ada salah silap ana selama ini, halalkan juga makan minum ana selama ni..huhu em..Goodlucklah ya, doakan untuk ana juga... sesungguhnya Doa yang mendoakan untuk sahabatnya adalah mustajab!! InsyaAllah..ameen!! 

| Kejayaan yang hakiki hanya dimiliki oleh orang-orang yang kembali kepada Allah dengan husnul khatimah. Semoga Allah menjadikan kita orang-orang yang berjaya dalam ertikata sebenarnya. Allahumma yassir wala tu'assir. Amiin. |

Wallahu'alam.

2 comments:

JaQ said...

Salam.

Bettawfeeq wn nja7. enshalla 5er!

Srikandi Abi. said...

waálaikumussalam.

Syukran kathir akhi,Enshalla bikher...ameen!!:)